Forum VW Team Gdynia Strona Główna VW Team Gdynia

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Golf III 1.8 kompresor Eaton M65

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VW Team Gdynia Strona Główna -> VW & VAG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Negev




Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia Cisowa

PostWysłany: Pon 22:29, 11 Mar 2013    Temat postu: Golf III 1.8 kompresor Eaton M65

- Marka: Volkswagen
- Model: Golf MK3 GL
- Rok produkcji: 1993
- Kolor: LC5P
- Pojemność: 1.8
- Moc: 75 KM przed zmianami.
- Silnik: AAM
- Wyposażenie: Elektryczne lusterka, elektryczny szyberdach, wspomaganie kierownicy, centralny zamek, ogrzewanie lusterek


MODYFIKACJE:
- Car audio: Radio LG oraz głośniki Magnat w półce.
- Felgi: BBS 15' Golf Mk.3 GT
- Opony: Kumho Ecsta 195/45 15'
- Zawieszenie: Gwintowane MTS Technik, rozpórka przednia-górna oraz tylna , tylna belka z GT wraz z hamulcami
- Opis zewnętrzny: Białe kierunkowskazy boczne, tylne klosze typu Clear White-Red, kierunkowskazy przednie Clearglass Magic BLACK, - grill 'no name'
- Wnętrze: - białe zegary z obrotomierzem
- Silnik: Stage I: Wałek rozrządu z 2E, komputer z ABS
Stage II: Porting, kolektor wydechowy i dwrurka 2E, kompresor Eaton M65

Moim poprzednim autem był Mitsubishi Lancer. Przesiadka z lekkiego i żwawego japończyka na Golfa była dużym zaskoczeniem. Nie spodziewałem się, że lżejszy, mocniejszy Lancer z silnikiem 1.5 12v może palić więcej niż Golf 1.8.
Auto kupiłem od dobrego kolegi, który jest lakiernikiem. Zanim go kupiłem zrobiłem nim ok. 1500 kilometrów więc nie kupiłem kota w worku i wiedziałem co w nim puka a co stuka.
Był to zwykły 1.8 GL AAM z ładnym lakierem i zdrową blachą. Niestety, nie zrobiłem zdjęć z tamtego okresu. Zaraz po zakupie autko dostało nowy olej, wszystkie filtry, paski, świece, przewody, kopułkę, palec, końcówki drążków oraz poduszki amortyzatorów. Tydzień po zakupie postanowiłem nadać mu trochę indywidualnych cech i jako pierwszy "mod" zawitała gleba, oraz felgi 14' z Toyoty Yaris, które już zmieniły właściciela.

Plany:
- Usprawnić szyberdach
- Pozbyć się rudej z prawych drzwi Jest
- Wymienić przednie reflektory na nowe.
- Rozpórka tylna Jest oraz przednia dolna
- Wymiana radia na coś z potencjałem :hmm:
- Lepsza felga Jest
- Tarcze z tyłu Jest
- Porting głowicy, montaż kompresora Eaton M65, kolektora i portek z 2E oraz wystrojenie tego cudaka. Jest
- Tuleje poliuretanowe w trakcie
- Fotel kierowcy i pasażera z Passata B5
- Intercooler, wtrysk i przepustnica z 2.0 ABT w trakcie
- W odległej przyszłości: Blok ABS, Głowica G60zakupiona , tłoki i korby 1.8T, Digi I




[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
07.03.2013 Odrestarowane felgi, nowe opony i dekielki
[link widoczny dla zalogowanych]
09.03.2013 Tylna rozpórka oraz wygłuszenie drzwi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VW Team Gdynia Strona Główna -> VW & VAG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin